vasre123456 vasre123456 .

vasre123456

مادر باداري كه جنين باهوش مي خواهد بخواند


يكي از عوامل داشتن جنين باهوش رعايت نكات و توصيه هاي مهم تغذيه در دوران بارداري است ، مادراني كه در انتظار تولد نوزاد جديدشان هستند بايد يكي از مواد غذايي را هر روز مصرف كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۰:۰۸ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)

آب هاي زير زميني

تصفيه آب هاي زير زميني، آب هاي زير زميني نيز غالبا با آلودگي هايي همراه مي باشند كه در صورت بي توجهي به تصفيه اين آب ها و استفاده انسان از اين گونه آبها، سبب بروز خطرات جاني مي شود. از اين رو لازم است قبل از مصرف، مورد گند زدايي و تصفيه قرار بگيريند.

بسياري از تجهيزات تصفيه و گند زدايي آب قابل حمل مي باشند. همچنين اين دستگاهها داراي افزودني هاي شيميايي هستند كه قادر خواهند بود فلزات سنگين موجود در آب مانند سرب و جيوه، اتوژن ها و بو و طعم بد موجود در آب را برطرف نمايند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۶:۲۳ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)

چاپ پلات لمينت

در اين بخش قصد داريم سه مورد از اساسي ترين و بهترين خدماتي كه هنر نوين در عرضه ي آن پيشرو مي باشد را شرح دهيم. مجتمع فرهنگي هنري هنر نوين جهت آشنايي بيشتر و كامل تر شما با خدماتش اقدام به انتشار مقالاتي در اين زمنيه نموده است. پس از مطالعه مقاله مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت نماييد. مقدمه اي بر چاپ پلات لمينت: چاپ پلات قسمتي از پروسه چاپ ديجيتال است كه در آن كاغذ كتد بيشترين كاربرد را دارد. كتد كاغذي است كه با موادي پوشانده شده تا جوهري كه روي آن منتقل مي‌شود پخش نشده و و رنگ روي كار بماند تا خشك شود. چاپ پلات كيفيت بسيار بالايي دارد اما رنگ و جوهر چاپ شده نياز به محافظت دارد كه اين كار را لمينت انجام مي‌دهد. بعد از اين‌كه كار چاپ تمام مي‌شود آن‌را پرس يا لمينت مي‌كنند. لمينت لايه‌ي محافطي است كه روي چاپ انجام شده كشيده مي‌شود و دو نوع براق و مات دارد. اين لايه به كمك دستگاه لمينتور بر روي چاپ كشيده مي‌شود كه آن را در مقابل آسيب‌هايي مانند پارگي، چروك، پريدگي رنگ، كثيفي و چربي و… حفظ مي‌كند. به دليل قرارگيري لمينت روي كار، اين چاپ را چاپ پلات لمينت يا كتد لمينت مي‌نامند كه در اين مطلب درباره‌ي آن صحبت خواهيم كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۳:۲۵ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)

كوله پشتي |خريد كوله پشتي | خريد اينترنتي كوله پشتي از نمايندگي دلسي در ايران

شركت دلسي

شركت دلسي يكي از شركت‌هاي معتبر توليدكننده‌ي انواع چمدان، كيف لپ‌تاپ، كوله‌پشتي لپ‌تاپ، كيف بيزنسي، ساك مسافرتي، كيف مدرسه و اكسسوري‌هاي مرتبط است. اين شركت در سال 1946 در پاريس آغازبه‌كار كرده و هم‌اكنون در بيش از 110 كشور دنيا داراي نمايندگي بوده و ايران دلسي نمايندگي رسمي اين شركت در ايران است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۰:۳۹ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)

پرستاري سالمندان

پرستار سالمند در منزل بيمار به طور صحيح

سالمندان از لحاظ ناتواني و ضعف بدني مثل كودكان نياز به مراقبت دارند اما با اين تفاوت كه هرگز نبايد با آن‌ها طوري رفتار كرد كه كرامت‌شان ناديده گرفته شود. ارتباط با سالمند و حفظ شان او در كنار ارائه مراقبت‌هاي مورد نيازش كار مهمي است. چنان‌چه براي مراقبت از سالمند بيمار نياز به استخدام پرستار داريد، مركز پرستاري در منزل خورشيد با كادري مجرب مي‌تواند به شما در اين امر كمك كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۴:۵۱ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)

ورود سامانه بارشي جديد به كشور

مديركل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي از ورود سامانه بارشي به كشور خبر داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۰:۳۷ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)