vasre123456 vasre123456 .

vasre123456

چاپ پلات لمینت

 

چرا چاپ پلات لمینت؟

دستگاه‌هایی که برای چاپ دیجیتال به صورت جوهر افشان کار می‌کنند باتوجه به نوع جوهری که در آن‌ها استفاده می‌شود، دسته‌بندی می‌شوند. در این دسته‌بندی دستگاه‌هایی که از جوهر پایه آب استفاده می‌کنند به دستگاه‌های ایندور معروف هستند. دستگاه‌های ایندور چون از جوهری استفاده می‌کنند که پیگمنت ندارد، خیلی یک‌دست و روان هستند که باعث شده تا بتوان از هدهایی با کیفیت بسیار بالا در این دستگاه‌ها استفاده کرد که البته این موضوع ایرادی که دارد کم بودن عمر چاپ و حلال بودن رنگ و جوهر آن در برابر آب، رطوبت و عوامل محیطی این نوع چاپ را آسیب‌پذیر کرده است. برای اینکه این نقص و ایرادات را برطرف کرده باشند از پوشش لمینت برای روکش این نوع چاپ استفاده می‌شود و این دو موضوع در حقیقت مکمل همدیگر هستند. به همین دلیل لمینت را با نام کتد و یا پلات همراه کرده و آن را چاپ پلات لمینت یا چاپ کتد لمینت می‌نامند. برای این‌که چاپ انجام شده روی متریال به خوبی بنشیند از کوتینگ مخصوص جوهر پایه آب بهره برده می‌شود که به همین دلیل هم به کاغذ کتد معروف هستند. یعنی کاغذی که کتد مخصوص پرینت پایه آب دارد.

مزایای چاپ پلات لمینت

استفاده از لمینت، کار چاپ شده را در برابر آسیب‌های مختلفی مانند لک‌شدن، خط و خش، آفتاب خوردگی، سیاه شدگی، اشعه یو وی، رنگ پریدگی، پارگی، چین و چروک، چربی، اثر انگشت، رطوبت و صدمات احتمالی محافظت می‌کند و عمر این کارها را افزایش می‌دهد. علاوه‌بر این استفاده از چاپ پلات لمینت باعث افزایش زیبایی کار هم می‌شود. استفاده از نوع براق آن به دلیل شفاف بودن و براقیت باعث زنده‌تر دیده شدن رنگ‌های چاپ می‌شود و نوع مات آن جلوی رفلکس نور را گرفته و کیفیت چاپ را بهتر می‌کند که برای استفاده در فضای نمایشگاهی که نور فراوانی وجود دارد، بهترین گزینه است بنابراین برای استفاده در سازه‌هایی مانند پاپ آپ استند، رول آپ استند، میز کانتر، استند ایکس و… بهترین گزینه استفاده از لمینت مات است.

چاپ-عریض-با-کیفیت-بالا-خارجی-و-داخلی

کاربرد چاپ پلات لمینت

چاپ پلات لمینت مختص فضای داخلی یا چاپ ایندور است و برای مواردی ازجمله چاپ نقشه، چاپ پوستر، چاپ کتد، چاپ فتو گلاسه، چاپ بوم، چاپ پی وی سی، چاپ برای سازه‌های نمایشگاهی مانند استند، پاپ آپ، میز کانتر، رول آپ و… کاربرد دارد. استفاده از چاپ کتد لمینت یا چاپ پلات لمینت برای بازاریابی و تبلیغات فضاهای داخلی به صورت قاب‌های دیواری یا ایستاده هم گزینه‌ی کاملا مناسبی است. از این نوع چاپ برای چاپ تصاویر با جزئیات بالا مانند بنرهای سایز متوسط در محیط‌های داخلی هم بهره برده می‌شود. همچنین برای کاربردهای دیگری مانند چاپ علائم و پوسترها، شیت معماری و مسابقات معماری می‌توان از آن استفاده کرد.

تفاوت استند پاپ آپ و استند رول آپ در چیست؟

هر دوی این مدل استند ها فلزی بوده و به آسانی می شود آن ها را جمع و باز کرد. یکی دیگر از ویژگی های این دو استند نمایشی این است که هر دویشان حجم کمی را اشغال می کنند و به راحتی می توان حتی در کیف گذاشت و جای کمی می گیرند. این استند های نمایشگاهی از جنس آلمونیوم می باشند و وزن بسیار کمی را دارند به همین خاطر می توانید آن ها در هر کجا که می خواهید به راحتی جا به جا کنید. اگر بخواهیم از نظر حجم این دو را مقایسه کنیم استند پاپ آپ از حجم بالاتری نسبت به استند رول آپ برخوردار می باشد. بزرگ ترین سازه ی نمایشگاهی را می توان استند پاپ آپ نام برد.

استند پاپ اپ به دو صورت وجود دارد:

1-تخت 2- منحنی

افراد با توجه به سلیقه و نیاز های خود انتخاب می کنند که از کدام یک از این دو مود در نمایشگاه و ججاهای دیگر استفاده کنند. نام گذاری رول آپ از این جهت می باشد که بصورت رول در می آید و جمع یا باز می شود همچنین به علت سبکی آن به راحتی می توانید آن را جا به جا کرده و هر کجا که خواستید اقدام به راه اندازی آن کنید.

مزایای پاپ آپ استند

نصب سریع و راحت زمان بسیار کمی برای نصب لازم است و وقت هدر نمی رود وزن کمی دارد و به همین خاطر به راحتی جا به جا می شود از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد دارا بودن سطح گسترده جهت انجام تبلیغات ایستایی متناسب با غرفه های نمایشگاهی با توجه به ابعاد دلخواهتان می توانید آن را سفارش دهید نکات مهمی که در طراحی پاپ آپ باید رعایت شود انتخاب رنگ زیبا و متناسب با محیط برای اینکه بتوانید چشم بینندگان را به غرفه ی خود جلب کنید بهتر است از رنگ های زیبا و متناسب با شرایط استفاده شود علاوه بر آن اگر شما از رنگ ها متناسب با محیط، فعالیت سازمان و نوع محصولات استفاده کنید می توانید تاثیرات بسیار زیادی در تبلیغات محصولات و خدمات خود داشته باشید. محل مناسبی را برای درج لوگو و آرم سازمان خود انتخاب کنید لوگو محصولات و آرم سازمان باید در جایی قرار داشته باشد که بیننده به راحتی بتواند ببیند و کارها و خدمات شما به راحتی به ایشان معرفی شود.

استفاده از تصاویر و متون در پاپ آپ

بهتر است از تصاویر و متون مناسب در پاپ آپ برای معرفی سازمان به دیگران استفاده شود اما حتما باید به این نکته توجه شود که فضای خالی در پاپ نیز وجود داشته باشد زیرا در صورتی که بیش از حد از مطالب استفاده شود باعث می شود تا میزان تاثیر گذاری آن کمتر شود. همچنین در صورتی که از پاپ آپ می خواهید در نمایشکاه های بین المللی استفاده کنید بهتر است تا مطالبی درباره سازمان خود به انگلیسی درج کنید و به این صورت خود را معرفی کنید.  

شکل ظاهری و ساختاری پاپ آپ

از نظر ساختار ظاهری بیشتر پاپ ها به شکل مستطیل می باشند و همچنین فرورفتگی ها و برجستگی های در اطراف پاپ آپ می تواند تاثیر زیادی درجذابیت و جلب توجه بینندگان داشته باشد.

انواع مد ل های چاپ پاپ آپ

در پاپ آپ استند ها می توان از پروزکتور نور برا روشنایی استفاده کرد تا تاثیر عملکرد تبلیغاتی آن بیشتر شود. سازه پاپ آپ دارای تنوع مدل بوده که شرایط زیبای تبلیغاتی را برای مخاطبان ایجاد می کند. اندازه و سایز استندها متفاوت بوده که بسته به کاربری های مختلف استفاده می شود؛ مثلا پاپ آپ در سایزهای 3*3 و 3*4 و 3*5 و … (تفاوت اعداد نشان دهنده ی تغییرات و مقایسه است و اندازه ها به متر نیست) عرضه می شوند. همچنین با توجه به شرایط روشنایی محیط یا باز و بسته بودن آن پاپ آپ را بصورت براث یا مات چاپ می کنند.

چاپ-مستقیم-روی-اجسام

موارد مصرف استند رول آپ

یکی از محیط‌هایی که در آن می‌توان از این محصول ساده استفاده کرد، غرفه نمایشگاه است. این غرفه‌ها به علت فضای کوچکی که دارند برای این محصول ساده بسیار مناسبند. در فروشگاه‌های بزرگ‌تر که معمولا چند محصول یا برند را می‌خواهند در یک سازه تبلیغ کنند، بهتر است از رول آپ‌های متحرک که به عنوان گردان نیز شناخته می‌شوند، استفاده شود، چرا که رول آپ گردان در غرفه‌های بزرگتر از دوازده متر معمولا کاربرد دارد.

ویژگی‌های استند رول آپ

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب این محصول، قابلیت جمع شدن آن است. در واقع این استند را می‌توان به شکل رول در یک قوطی آلومینیومی به وسیله فنر جمع کرد. خاصیت رول شدن، موجب برتری و سهولت استفاده از این سازه به نسبت سایر استندها شده است. چاپ استند رول آپ در سه نوع لمینت، کنواس و سینتاتک انجام می‌شود که هر کدام بسته به نوع نیاز و دوام مورد نظر باید انتخاب شوند. چاپ این محصول که توسط موسسه هنر نوین انجام می‌گیرد، درون پایه خود جمع می‌شود و همچنین دارای یک کیف برزنتی است تا چاپ داخل آن قرار گیرد و از آسیب‌های احتمالی محفوظ بماند.

مزایای استفاده از استند رول آپ

استند رول آپ از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه است، چرا که به نسبت سایر سازه‌های مشابه با صرف هزینه‌ای کم می‌توان آن را تهیه کرد. از دیگر مزایای این استند تنوع در طرح و ابعاد است که کمک می‌کند تا بدون محدودیت بتوان انواع متریال چاپی را به وسیله آن نمایش داد. البته شایان ذکر است، ارتفاع و عرض این محصول قابلیت تنظیم دارند و حتی طرح گرافیکی آن را نیز می‌توان تغییر داد. این محصول به سادگی نصب و راه اندازی می‌شود و می‌توان از آن هم به صورت یک طرفه و هم به صورت دو طرفه استفاده کرد.

رول آپ نمایشگاهی

اگر به دنبال یک استند مناسب برای نمایشگاه‌ها یا سالن‌های کنفرانس هستید، بهترین انتخاب استند رول آپ است. این استند با وجود صفحه گرافیکی بزرگ، وزن سبکی دارد و به آسانی قابل حمل است. این محصول امروزه به علت ویژگی‌های خاصی که دارد، یک سازه پرتابل نمایشگاهی شیک به شمار می‌رود که از محبوبیت بالایی برخوردار است. این سازه یک پایه آلومینیومی دارد که به شکل ستونی و عمودی طراحی شده است و تفاوت اصلی آن با بنر استند، این است که تصویر چاپی آن قابل لوله شدن است و به وسیله فنری که در آن تعبیه شده بدون آسیب به چاپ، داخل همان پایه آلومینیومی جمع می‌گردد. از این محصول در نمایشگاه‌ها بیشتر استفاده می‌کنند، چرا که بدون نیاز به صرف زمان زیاد به راحتی نصب می‌شود و پس از نصب نیز فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. از دیگر دلایل محبوبیت این سازه در نمایشگاه‌ها نیز می‌توان به خاصیت ایستایی بالای آن اشاره کرد. لازم به ذکر است برای جلب توجه بیشتر در چاپ این استندها از جنس پی وی سی استفاده می‌شود که هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ زیبایی بصری بسیار مطلوب است.

رول آپ رومیزی

استند رول آپ رو میزی همان‌طور که از نامش پیداست، برای روی میز طراحی شده است و لذا معمولا در سایز کوچک چاپ کاربرد دارد. وزن این سازه نیز سبک است و از یک کیلوگرم فراتر نخواهد رفت، تا حمل و نقل آن از روی میز به سادگی صورت پذیرد. از این محصول برای نمایش تصویر تبلیغاتی، تبریک و تسلیت، یادبود، اعلان مراسمات خاص و… استفاده می‌شود که می‌توان آن را روی میز هم قرار داد.

قیمت استند رول آپ

اگر تمایل دارید برای تاثیرگذاری مطلوب متریال چاپی را داخل یک استند رول آپ به نمایش بگذارید، بهتر است بدانید این محصول با کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. هر چه ابعاد چاپ بزرگتر باشد، به تبع از کیفیت کاسته می‌شود اما دستگاه‌های چاپ دیجیتال امروزی قادرند، بهترین کیفیت را حتی در سایزهای خیلی بزرگ ارائه دهند. به طور کلی برآورد قیمت این محصول بر اساس کیفیت و جنس آن تعیین می‌شود که با این حال به نسبت سایر سازه‌ها یک استند ارزان قیمت و مقرون به صرفه به شمار می‌رود. سخن آخر استند رول آپ یک سازه بسیار سبک ولی پر کاربرد است که امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده، چرا که با استفاده از آن می‌توان بدون صرف هزینه زیاد کار تبلیغات را انجام داد. در واقع تصاویر چاپی در این استندها به علت قابلیت تنظیم، به خوبی جلوه می‌کنند و جالب توجه است این سازه برخلاف سایر سازه‌ها یک بار مصرف نیست. این محصول به راحتی قابل حمل است و ایستایی مطلوبی دارد که از آن می‌توان برای تبلیغات مختلف در محیط‌های داخلی و بیرونی استفاده کرد که البته کاربرد‌های داخلی آن بیشتر است. قیمت رول آپ بسیار مقرون به صرفه است و لذا از لحاظ اقتصادی برای تبلیغات گزینه‌ای ایده آل به شمار می‌رود. موسسه هنر نوین در حال حاضر با بهترین دستگاه‌های دیجیتال و در کم‌ترین زمان ممکن آماده ارائه انواع استندهای رول آپ برای غرفه‌های نمایشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس، شرکت‌ها و… است.  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۳:۲۵ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)