vasre123456 vasre123456 .

vasre123456

مادر باداری که جنین باهوش می خواهد بخواند

زنان باردار برای داشتن جنین باهوش روزی 9 عدد تخم مرغ بخورند
مطالعات و بررسی های جدید ثابت کرد زنان بازرداری که روزانه تا 9 عدد تخم مرغ می خورند هو جنین آنها بسیاربالاتر از جنین مادران باردار دیگر است.
Pregnant women who eat up to NINE eggs a day have babies with higher IQs, study suggests
جنین باهوش
راز مهم تغذیه ای زنان باردار برای داشتن جنین باهوش
توصیه متخخصین به زنان باردار برای داشتن جنین باهوش
تخم مرغ حاوی کولین است ، ماده ای که همچنین در گوشت قرمز، ماهی، مرغ و آجیل یافت می شود ، کولین حافظه و توانایی ذهنی نوزاد را افزایش می دهد . براساس گزارش دیلی میل مادران باردار 2 برابر بیشتر بایستی مواد غذایی حاوی کولین را مصرف کنند .
کولین جزئی از ویتامین های گروه B می باشد (Vitamin B4) . کولین برای متابولیسم و سوخت و ساز چربی لازم است و برای سوزاندن چربی در بدن مصرف می شود. این ماده بسیار مهم می باشد. اگر مقدار کولین در بدن شما خیلی کم باشد، چربی اضافی در کبد جمع می شود. منابع کولین عبارت است از:دل و جگر گاو، زرده تخم مرغ، گل کلم، خیار و بادام زمینی.
توصیه ها 480 میلی گرم از این مواد مغذی در روز برای مادران باردار تعیین کرده بود با این حال، مطالعات نشان می دهد تقریبا دو برابر این مقدار برای نتایج مطلوب مورد نیاز است؛ به طور متوسط یک زرده تخم مرغ حاوی 115 میلی گرم کولین است.
متخصصان تغذیه تخم مرغ را برای زنان باردار توصیه می کنند، اما هشدار می دهند که نباید از تخم مرغ خام و نیمه پخته برای این گروه استفاده شود زیرا خطر ابتلا به سالمونلا را ایجاد می کند.
جنین باهوش
اهمیت مصرف تخم مرغ در دوران حاملگی برای داشتن جنین باهوش
تاثیر تخم مرغ در تغذیه زن بادار برای داشتن جنین باهوش
محققان دانشگاه کورنل 26 زن باردار را در سه ماهه سوم خود بررسی کردند ، نیمی از شرکت کنندگان در این مطالعه هر روز 480 میلیگرم کولین را دریافت می کردند، در حالی که باقیمانده 930 میلی گرم مصرف می کردند. نوزادان شرکت کنندگان برای سرعت پردازش اطلاعات و خاطرات خود در چهار، هفت، 10 و 13 ماهگی ارزیابی شدند ،نتایج نشان داد نوزادانی که مادران آنها در طول مرحله نهایی بارداری خود 930 میلی گرم کولین مصرف کرده بودند نسبت به عوامل محیطی واکنش سریعتری دارند همچنین این نوزادان نیز در پردازش اطلاعات سریعتر عمل کردند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۰:۰۸ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)