vasre123456 vasre123456 .

vasre123456

تاریخچه خودرو لندکروز

تاریخچه خودرو لندکروز

اکنون چهل سال است که کمپانی خودروسازی تویوتا در ‌ایران حضور دارد و توانسته است سهم بزرگی از بازار خودروهای شاسی بلند را در ایران تصاحب کند. دو مدل GXR و VXR از اتومبیل های لندکروز در ایران در عرضه می‌شوند.  از لحاظ فنی باید گفت تویوتا لندکروز دارای موتور ۴۰۰ سی سی شش سیلندر و گیربکس پنج دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند ۲۴۰ اسب بخار قدرت تولید کند. به جهت استفاده از موتور ۴۰۰ ‌سی سی مذکور در ‌این اتومبیل، راننده می تواند پدال گاز را حداکثر تا سرعت ۲۰۰ ‌کیلومتر در ساعت فشار دهد سیستم پدل شیفتر لندکروز میپردازیم.   خرید-پدل-شیفتر-لندکروز-با-بهترین-کیفیت-و-قیمت

مشخصات پدل شیفتر لندکروز

در آینده نزدیک روزی فرا خواهد رسید که نسل گیربکس‌های دستی مثل فلاپی دیسک‌های کامپیوترها و نوارهای کاست منقرض خواهد شد. همانطور که به مرور علم و فناوری توسعه یافته و می‌یابد گیربکس‌های خودکار هم پیشرفت کرده مدرن‌تر می‌شوند و قابلیت اطمینان آن‌ها هم افزایش می‌یابد بدین ترتیب عیب‌ها و ضعف‌هایشان به مرور زمان برطرف می‌شوند و هم‌زمان مزایایشان بیشتر خواهد شد. گیربکس‌های خودکار دو نوع مختلف DCT و CVT دارند. CVT ها با این که فنّاوری پیشرفته‌ای دارند بسیار ساده و دارای کارایی زیاد هستند. در این نوع گیربکس (CVT)، همیشه در دور موتور خاصی دنده عوض می‌شود که البته همین سادگی، استفاده از آن‌ها را خسته کننده ساخته است. بنابراین برخی از کمپانی ها قابلیت عوض کردن دستی دنده را هم در دسترس قرار داده اند. عوض کردن دنده بصورت دستی در CVT ها توسط اهرم های پشت فرمان که پدل شیفتر (Paddle Shifter) نامیده می‌شوند انجام می‌شود. می توانید با استفاده از پدل شیفتر لندکروز می توانید در دور موتوری دلخواهتان تعویض دنده انجام دهید. نوع دوم گیربکس های خودکار، DCT بود. کارکرد DCT ها شباهت زیادی به گیربکس‌های دستی دارد. در DCT دو کلاچ مختلف و چرخ دنده ها به صورت هیدرولیکی باهم درگیر می باشند. گیربکس DCT مجهز به پدل شیفتر لندکروز در حالتی بصورت یک گیربکس دستی معمولی کار می کند که در وضعیت “دستی” (Manual) قرار داده شود.

معرفی رادار نقطه کور لندکروز BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM

رادار نقطه کور، یکی از سیستم‌هایی است که در ابتدا اخیراً توسط ولوو معرفی شد و سپس در سایر شرکت‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفت که الان در بسیاری از شرکت‌ها برندهای بسیار باکیفیت و معتبری از این محصول مانند رادار نقطه کور لندکروز ساخته می‌شود. مواجه شدن با نقطه کور در هنگام رانندگی برای هر راننده‌ای پیش آمده است. در برخورد با چنین موقعیتی، راه حل هایی وجود دارد مثلاً در هنگام پارک کردن و زمانی که جای پارک محدود باشد، برخی از افراد از خودرو پیاده شده و پشت ماشین را نگاه می‌کنند و مجدداً سوار شده و به پارک کردن می‌پردازند. برخی دیگر از افراد متأسفانه با شیئی در پشت ماشینشان برخورد می‌کنند. برخی نیز که از تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار هستند از رادار نقطه کور لندکروز استفاده کرده و موانع را تشخیص می‌دهند و البته احتمال حادثه برایشان بسیار اندک می‌شود. کارایی رادار نقطه کور لندکروز بدین صورت است که این رادار در گوشه‌های پشت ماشین نصب می‌شود و هنگامی که یک شیء اعم از خودرو، انسان یا چیز دیگری در حوزه رادار ( 5/9 متر و 3 متر ) قرار بگیرد توسط یک چراغ هشدار دهنده مثلثی شکل زردرنگ واقع در کنار آینه بغل به راننده هشدار داده می‌شود. اگر مانع مذکور، یک خودرو باشد چراغ با حالت چشمک زن هشدار خواهد داد و در صورتی که مانع درحال نزدیک شدن باشد رنگ زرد چراغ به قرمز تبدیل می‌شود.

ویژگی های سیستم رادار نقطه کور لندکروز

سیستم رادار نقاط کور لندکروز یا همان سیستم هشدار دهنده نقاط کور که در ابتدا ایده و ارائه اولیه آن متعلق به کمپانی ولوو بوده است در عقب ماشین در گوشه ها قرار داده می شود و کارش تشخیص موانع واقع در نقاط کور است. اعلام هشدار به راننده از طریق چراغ مثلثی زرد رنگ کنار آینه بغل انجام می شود. در این سیستم اگر راننده درحال نزدیک شدن به مانع مشخص شده به وسیله رادار شود رنگ چراغ به قرمز تغییر پیدا می کند. البته غیر از چراغ، از ویبراتور صندلی و یا بوق هشدار هم می توانید جهت اعلام هشدار استفاده کنید. انتخاب نوع سیستم هشدار به شما و سلیقه شما بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم شما هم سیستم رادار نقطه کور را بر روی خودروی خودتان نصب کنید تا با افزایش ایمنی اتومبیلتان، احتمال رخداد حادثه و یا حتی برخورد کوجک خودرو را صفر کنید. مهمترین مولفه در کارکرد یک خودرو، سطح ایمنی آن است. اگر ماشین شما به رادار نقطه کور مجهز نباشد احتمال دارد در هنگامی که دنده عقب می روید با فردی برخورد نمایید و این قضیه برای شما تلفات جانی به همراه داشته باشد. بنابراین ایمنی اتومبیل خود را افزایش دهید.

خرید-سنسور-360-درجه-لندکروز-با-بالاترین-کیفیت خرید دوربین 360 درجه لندکروز | نصب دوربین 360 درجه لندکروز

پس از آن که جستجوی کاملی در رابطه با آنچه می خواهید بر روی اتومبیلتان داشته باشید انجام دادید و در این رابطه آپشن های مختلف را بررسی کرده و تصمیم به خرید دوربین 360 درجه لندکروز گرفتید خریدتان را از سایت گندم کار دی وی دی انجام دهید. با خرید دوربین 360 درجه خودرو لندکروز از سایت گندم کار دی وی دی، از کیفیت حاصل از سال ها تجربه گروه گندم کار دی وی دی بهره مند می‌شود. گندم کار دی وی دی نصب دوربین 360 درجه لندکروز را نیز در محل برای شما انحام خواهد داد. به گندم کار دی وی دی اعتماد کنید.

دوربین 360 درجه لندکروز

آیا تا به الآن به این امکان در خودروی خود اندیشیده‌اید که بتوانید در تلفنتان، اطراف ماشین را مشاهده کنید؟ چنین چیزی توسط سیستم دوربین 360 درجه لندکروز فراهم می‌شود. اگر کنجکاوید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید، ادامه متن را مطالعه کنید. دوربین‌هایی که در گذشته در صنایع ماشین‌سازی استفاده می‌شدند با آمدن این سیستم ارتقاء پیدا کردند. دوربین 360 درجه لندکروز امکانات بسیار زیادی دارد که دست راننده را بسیار باز می‌کند. این سیستم، دارای چهار دوربین در طرفین و عقب و جلوی ماشین، یک کامپیوتر مرکزی و یک نرم‌افزاری خاص است. اطلاعات حاصل شده از دوربین‌ها و سنسورها که نقش ورودی را در این سیستم ایفا می‌کنند توسط کامپیوتر مرکزی و توسط همان نرم‌افزار خاص پردازش خواهند شد. سپس، نمایی 360 درجه از محیط اطراف اتومبیل ساخته می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۰:۴۱ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)