vasre123456 vasre123456 .

vasre123456

فر پیتزای ریلی

مشخصات فر پیتزای ریلی
بدنه دستگاه و توری حمل بشقاب از استیل ضدخش و اسکلت دستگاه از قوطی فولادی تشکیل شده است. سرعت انتقال گرما در این دستگاه به علت شکل طراحی اش بالاست و همین امر باعث کیفیت بالای پخت غذاها می شود. سوختی که این دستگاه استفاده می کند، گاز و برق می باشد. این دستگاه دارای دمای 120 تا 132 درجه است که با داشتن فن، این حرارت را در کل دستگاه بصورت یکنواخت پخش می کند. این دستگاه دارای ابعاد استاندارد است. همچنین شرکت البرز تجهیز قادر به ساخت فر پیتزای ریلی با ابعاد مورد نظر مشتری می باشد. فر پیتزای ریلی صنعتی با داشتن چرخ در زیر آن کار جابه جایی را بسیار آسان می کند. از مزایای این دستگاه این است که جای بسیار کمی را اشغال می کند و با داشتن عایق حرارتی می تواند از گرم شدن آشپزخانه جلوگیری کند. برای دیدن مشخصات بیشتر فر پیتزا به سایت آپارات مراجعه کنید.

مزایای فر پیتزای ریلی
در استفاده از فر پیتزای ریلی نیاز به پرسنل زیاد و متخصص نیست از این رو در مصرف هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود. در دستگاه های فر پیتزای صندوقی به دلیل کنترل و تنظیم درجه حرارات، امکان سوختن پیتزا وجود دارد اما این دستگاه به دلیل داشتن تنظیمات اتوماتیک از سوختن پیتزا جلوگیری می کند. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به ظرفیت بالای تولید پیتزا اشاره کرد.

انواع فر پیتزای ریلی
البرز تجهیز ارائه کننده انواع فر پیتزای ریلی در مدل ها و برندهای مختلف می باشد. برای سفارش دستگاه مورد نظر خود می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. این دستگاه در مدل های دو ردیفه و سه ردیفه قابل تهیه است که به شرح زیر می باشد:

سایز 125*100*168 سانتی متر با ظرفیت پخت 130 عدد

سایز110*100*130 سانتی متر با ظرفیت پخت 70 عدد

سایز 125*100*190 سانتی متر با ظرفیت پخت 160 عدد

سایز 125*100*220 سانتی متر با ظرفیت پخت 190 عدد

سایز 128*138*280 سانتی متر با ظرفیت پخت 350 عدد

طرز کار فر پیتزای ریلی
بعد از ترکیب مواد لازم برای تهیه پیتزا، آنها را روی ریل فر گذاشته و سپس به داخل هدایت شده و آماده پخت می شود. بعد از پخت و اتمام کار، پیتزا بر روی ریل به بیرون دستگاه هدایت می شود. لازم به ذکر است که برای پخت، نیازی به تنظیمات و کنترل دستگاه توسط اپراتور نیست.

راهنمای خرید فر پیتزای ریلی
در هنگام خرید دستگاه فر باید عوامل مختلفی را در نظر داشت.

کیفیت قطعات برقی، جنس استیل به کار برده شده بر روی بدنه از مهم ترین نکات خرید می باشد. میزان فضایی که در محیط اشغال می شود و ظاهر دستگاه از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن دقت کرد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشت، کیفیت دستگاه و تیراژ پخت است. فست فودی ها قبل از ساخت فر پیتزای ریلی، از فر پیتزای صندوقی استفاده می کردند اما به خاطر معایبی که داشت از جمله اشغال کردن فضای زیاد، تنظیم دما و کنترل پیتزا در حین پخت، باعث شد که استقبال از فر پیتزای ریلی زیاد شود. برای خرید دیگر تجهیزات فست فود می توانید به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید.

قیمت فر پیتزای ریلی
برندهای زیادی از فر پیتزا در بازار موجود است که دارای قیمت های متفاوتی می باشد. به علت نوسانات بازار شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه ها با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۰:۱۷ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)