vasre123456 vasre123456 .

vasre123456

کوله پشتی |خرید کوله پشتی | خرید اینترنتی کوله پشتی از نمایندگی دلسی در ایران

 

کوله پشتی دلسی مدل Ciel

با توجه به این که سفر فواید بسیاری دارد. از این رو بیشتر افراد برای این که در زندگی، لذت بیشتری را تجربه کنند و برای حفظ طراوت و تازگی روحشان در برنامه زندگی خود سعی دارند تا برنامه یک سفر را داشته باشند پس برای یک سفر حتی یک سفر 1 روز به دور از هیاهو و شلوغی بهتر است تا کوله‌ پشتی خود را بردارید وسایل ضروری را در آن بگذارید و راه بیفتید.   هر چه بار خود را سبک‌تر ببندید بهتر می‌ توانید حرکت کنید و بیشتر می‌ توانید لذت ببرید. کوله پشتی دلسی مدل ciel یک کوله‌پشتی کوچک جمع‌ و جور و دارای جیب‌ های زیادی است که برای تمامی وسایل شخصی شما دارای جایگاه اختصاصی می‌باشد. این کوله پشتی در واقع نه آنچنان بزرگ است که حمل آن برای شما دشوار باشد و نه آنچنان کوچک می‌باشد که وسایل شخصی شما در آن جای نگیرد. قیمت کوله پشتی دلسی  مدل ciel  مناسب بوده و می توانید از این سایت از گارانتی اینترنشنال سه ساله آن بهره‌مند خواهید شد. دو تبله دارد و لپ تاپ دارای سایز 6/15 اینچ نیز در این کوله‌پشتی جای می‌گیرد. ابعاد خارجی این کوله‌پشتی نیز 21 × 5/31 × 5/46 سانتی‌متر می‌باشد که در گروه سایز متوسط قرار می‌گیرد. وزن بسیار کم 8/0 کیلوگرم کوله‌پشتی دلسی مدل Ciel، آن را در مقابل سایر گزینه‌ها، به برتری رسانده و دارای حجم خارجی 31 لیتر می‌باشد. این کوله‌پشتی دارای قابلیت‌های دیگری نظیر امکان نصب روی چمدان، ضد آب، محافظ لپ تاپ و محافظ اطلاعات شخصی نیز می‌باشد. جنس این محصول هم از Polyester 900 deniers است. این کوله‌پشتی در رنگ‌های متنوع برای انواع سلیقه‌ها موجود است. که برای دیدن سایر طرح ها بر روی لینک کلیک نمائید.        

کوله پشتی دلسی مدل Montmartre Pro

یکی از لوازم ضروری و کاربردی که بیشتر جهت حمل وسایل روزمره توسط دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد کوله پشتی است.   از این رو کوله پشتی مناسب می بایست علاوه بر برخورداری از ویژگی های ظاهری مناسب از امکانات و تجهیزات مناسبی هم برخوردار باشد. در میان انواع مدل هایی که وجود دارد. کوله پشتی دلسی مدل Montmartre Pro یک نمونه از برترین محصولات برند دلسی است پوشش داخلی کوله پشتی دلسی مدل Montmartre Pro از جنس پارچه ای به نام پلی استر و جنس آن از نایلون 1680 den و چرم می باشد که مقاوت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. در رابطه با مشخصات فنی کوله پشتی دلسی مدل Montmartre Proلازم است به اطلاعتان برسانیم که کوله پشتی دلسی مدل Montmartre Pro با ابعاد خارجی 16/18 × 36 × 46.5 سانتی ‌متر، حجم خارجی 27+3 لیترو وزن1 کیلوگرم از 10سال گارانتی بین المللی برخوردار است. و به جهت برخورداری این محصول از کاور نگه دارنده لپ تاپ، این کوله پشتی مناسب برای لپ تاپ های 14 اینچ می باشد. وزن فوق العاده سبک این محصول این امکان را به شما میدهد تا هنگامی که محدودیت بار دارید بتوانید وسایل بیشتری با خود داشته باشید و همینطورحمل و نقل راحت تری هم داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که کوله پشتی دلسی مدل Montmartre Pro در سه سایز کوچک، بزرگ و متوسط عرضه می گردد.   در صورت تمایل به خرید کوله پشتی با توجه به مواردی که گفته شد برای مشاهده سایر طرح ها و سایز های این مدل کوله پشتی بر روی این لینک کلیک نمائید.      

کوله پشتی دلسی مدل Tuileries

وجود طرح ها و سایز های مختلف و مناسب در تولید انواع کوله پشتی ها امروزه سبب شده تا علاوه بر دانش آموزان، دانشجویان و یا سایر افراد نیز گرایش بیشتری به خرید کوله پشتی پیدا کنند کوله-پشتی-دلسی-مدل-Tuileries در میان انواع مختلف کوله پشتی، کوله پشتی دلسی مدل Tuileries یکی از محصولات برند دلسی است. امروزه یکی از محبوب ترین برند هایی که در زمینه تولید کیف، چمدان ، کوله پشتی فعالیت دارد برند دلسی است علاوه بر خصوصیات ظاهری ، خصوصیات فنی یک محصول از جمله مواردی است که می بایست در حین خرید مورد بررسی قرار بگیرد. توجه داشته باشید که یک کوله پشتی در عین ظاهری زیبا و شیک می بایست دارای فضایی مناسب برای قرار دادن انواع وسایل باشد و امکان حمل و نقل آن نیز به آسانی فراهم باشد. کوله پشتی دلسی مدل Tuileries دارای 600 گرم وزن و 19 لیترحجم خارجی است. کوله پشتی دلسی مدل Tuileries دارای یک جیب بزرگ اصلی داخلی و سه جیب بزرگ وکوچک خارجی است، که در بخش اصلی آن امکان قرار دادن وسایلی با اندازه بزرگ مانند لپ ‌تاپ وجود دارد. همچنین جیب خارجی که در جلوی کوله پشتی دلسی مدل Tuileries قرار دارد دارای فضای مخصوصی برای وسایل شخصی از قبیل ، دفترچه یادداشت، دسته کلید و... است. طراحی داخلی کوله پشتی دلسی مدل Tuileries این امکان را به شما می دهد تا وسایل خود را به صورت مرتب و تفکیکی داخل کوله پشتی قرار دهید. کوله پشتی دلسی مدل Tuileries ضمن دارا بودن 5 سال گارانتی بین المللی مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی خواهد بود. قفل TSA از دیگر امکاناتی است که شرکت دلسی برای کوله پشتی دلسی مدل Tuileries بکار برده است. در خصوص کاربرد قفل TSA لازم است بدانید که قفل TSAجدیدترین قفلی است که کلید آن دست پلیس اینترپل می باشد تا در صورت چک کردن کیف از نظر امنیتی در طول سفر صدمه ای به آن وارد نشود    

کوله پشتی دلسی مدل Omega

خرید کیف مدرسه و یا خرید کوله پشتی مناسب برای مدرسه یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها می باشد از این رو همه خانواده ها در خرید کوله پشتی و کیف از به دنبال برندی هستند که کوله از امکانات خوبی برخوردار باشد.   اما متاسفانه برخی به دلیل عدم اطلاع از انتخاب کیف مناسب به سراغ کوله ها و کیف های با جنس بی کیفیت می روند که پس از مدت کوتاهی از خرید و استفاده از آن دچار پشیمانی می شوند.   یک کیف و یا کوله پشتی مناسب در عین داشتن زیبایی ظاهری می بایست از دیگر ویزگی هایی نظیر حجم و وزن مناسب، جنس مستحکم و ... برخوردار باشد. کوله پشتی دلسی مدل Omega که نام دیگر آن کوله لپ تاپ است از نوعی پارچه به نام پلی استر ساخته شده است. وزن کوله پشتی دلسی مدل Omega 800 گرم و حجم داخلی آن 26 لیتر می باشد. برای کوله پشتی دلسی مدل Omega یک جیب بزرگ اصلی داخلی و سه جیب بزرگ و کوچک خارجی طراحی شده است، که در بخش اصلی آن امکان قرار دادن وسایلی با اندازه بزرگ مانند لپ ‌تاپ تا سایز 15 اینچ وجود دارد. همچنین در داخل جیب خارجی آن قسمت مشخصی برای قرار دادن لوازم شخصی نظیر دسته کلید ،دفترچه یادداشت و ... تعبیه شده است که از به هم ریختگی این وسایل جلوگیری می‌کند. همچنین لازم است بدانید که در داخل بندهای دوشی کوله پشتی دلسی مدل Omega برای کاهش فشارحاصل از سنگینی وزن وسایل پدهای نرمی  مورد استفاده قرار گرفته است.    

کوله پشتی دلسی مدل legere

  این کوله پشتی در سایز متوسط طراحی شده تا بتواند وسایل بیشتری را در خود جای دهد، بدون آن‌که فضای زیادی بگیرد و برای شما دست‌وپا گیر باشد. اندازه‌ی طول و عرض و ارتفاع این کوله پشتی 19×36×42 سانتی‌متر طراحی شده و فضایی معادل با 29 لیتر را اشغال می‌کند.   کوله پشتی دلسی مدل legere  در رنگ آرامش‌بخش، تسکین‌دهنده و باطراوت آبی تولید شده است. برای امکان استفاده‌ی طولانی مدت از این کوله پشتی، وزن آن کنترل شده و کم درنظر گرفته شده است. وزن این کوله پشتی 0.7 کیلوگرم است. شما می‌توانید لپ تاپ خود را با کوله پشتی دلسی مدل legere سایز متوسط رنگ آبی، حمل کنید. لپ تاپی با سایز 15.6 اینچ را می‌توانید در این کوله پشتی بگذارید. تعداد تبله کوله پشتی دلسی مدل legere سایز متوسط رنگ آبی یک تبله است. این کوله پشتی دارای 3 سال ضمانت جهانی است. امکان خرید کوله پشتی دلسی مدل legere سایز متوسط رنگ آبی، بصورت آنلاین از ایران دلسی برای شما وجود دارد. با خرید اینترنتی، محصول بدون هزینه‌ی جابجایی برای شما ارسال می‌شود و در صورت نارضایتی از خرید برای شما تا 7 روز امکان عودت کالا وجود دارد.        

هرآن‌چه که باید در مورد کیف لپ تاپ بدانید

اگر قصد خرید اینترنتی کیف لپ تاپ با کیفیت عالی را دارید در این مقاله با ما همراه باشید . کیف لپ تاپ وسیله‌ای است که استفاده از آن از زمان جایگزین‌شدن تدریجی کامپیوترهای دسکتاپ یا رومیزی با لپ‌تاپ‌ها بیشتر شده و به‌تدریج انواع متنوع آن با امکانات و ویژگی‌های متفاوت به بازار عرضه شده‌اند. امکان جابه‌جاکردن لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن نسبت به کامپیوترهای رومیزی ست. افرادی که از لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند این دستگاه را در مکان‌های مختلف مانند محل کار، دانشگاه، مدرسه و غیره همراه خود داشته باشند و حتی هنگام سفر نیز کامپیوتر خود را همراه ببرند. اما آن‌چه در بهره‌گیری از این مزیت دارای اهمیت قابل توجهی ست، محافظت از لپ‌تاپ هنگام جابه‌جاکردن آن است، چراکه ممکن است درصورت غفلت، لپ‌تاپ بر اثر عواملی مانند ضربه، حرارت، رطوبت، گردوغبار و موارد این‌چنینی بسیار سریع مستهلک شود و یا به‌یک‌باره آن‌چنان آسیب ببیند که دیگر قابل استفاده نباشد. لپ‌تاپ‌ها به‌طور کلی دستگاه‌های گران‌قیمتی هستند و معقول‌تر آن است تا با صرف هزینه‌ای کم، نسبت به قیمت خود لپ‌تاپ، محافظی مناسب برای جابه‌جاکردن آن تهیه کرد. این‌که این محافظ مناسب چیست و باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد موضوعی ست که قصد داریم در ادامه به آن بپردازیم.

مزایای استفاده از کیف لپ تاپ نامه‌رسانی

  • کیف لپ‌تاپ نامه‌رسانی معمولاً دارای فضای اضافه برای حمل دیگر وسایل مورد نیاز کاربر هم هست.
  • امکان حمل لپ‌تاپ نامه‌رسانی به دو صورت دوشی و دستی برای بسیاری از افراد مزیت قابل توجهی است.
  • این کیف ظاهری رسمی به کاربر می‌دهد و برای محیط‌های کاری و تحصیلی بسیار مناسب است.
  • کیف لپ‌تاپ نامه‌رسانی با انواع پوشاک هم‌خوانی دارد و برای استفاده در بیشتر مکان‌ها مناسب است.
کیف‌های لپ تاپ دارای انواع دیگری نیز هستند که استفاده از آن‌ها رواج کمتری دارد. همان‌طور که طراحی کیف‌های لپ‌تاپ طی سال‌ها پیشرفت داشته، احتمالاً در آینده نیز چنین خواهد بود و طرح‌های کاراتری برای محافظت و جابه‌جا کردن لپ‌تاپ ارائه خواهند شد. شرکت دلسی انواع مختلف کیف لپ‌تاپ را با تنوع بسیار از نظر جنس، رنگ، اندازه و ... طراحی و تولید کرده است. تمامی محصولات این شرکت با گارانتی اینترنشنال به بازار عرضه می‌شوند.

ابعاد مختلف کیف لپ تاپ

یکی از مهم‌ترین نکاتی که بایستی پیش از خرید لپ‌تاپ به آن توجه داشت، تطابق اندازه‌ی لپ‌تاپ با کیف است. منظور از ابعاد کیف لپ‌تاپ در این‌جا اندازه‌ی محفظه‌ای ست که برای قراردادن لپ تاپ در کیف تعبیه شده. ابعاد لپ‌تاپ‌ها معمولاً بین 13 تا 17 اینچ است و کیف‌های لپ‌تاپ متناسب با این ابعاد طراحی می‌شوند. انتخاب کیف لپ‌تاپی با اندازه‌ی کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از لپ‌تاپ نه‌تنها احتمال آسیب‌دیدن دستگاه را بیشتر می‌کند، بلکه حمل آن را نیز دشوار می‌کند. علاوه بر ابعاد محفظه‌ی مختص لپ‌تاپ، لازم است تا کلیت اندازه‌ی کیف نیز مورد توجه قرار گیرد. گنجایش کیف به‌طور کلی با واحد لیتر سنجیده می‌شود و گنجایش معمول کیف‌های لپ تاپ بین 10 تا 20 لیتر است. انتخاب کیفی با گنجایش بیش از نیاز باعث تحمیل وزن اضافه هنگام حمل آن می‌شود و به‌همین سبب است که توصیه می‌شود تا پیش از خرید کیف لپ‌تاپ هدف از خرید آن به دقت تعیین شده و ابعاد و گنجایش آن مورد توجه قرار گیرد. همان‌طور که گفته شد بسیاری از انواع کیف لپ‌تاپ علاوه بر امکان جابه‌جاکردن لپ‌تاپ امکان جای‌دادن دیگر وسایل را نیز برای کاربر فراهم می‌سازند. هر چه تعداد تبله‌ها بیشتر باشد، می‌توان وسایل بیشتری را در کیف جای داد. بیشتر کیف‌های لپ‌تاپ شرکت دلسی یک تا سه تبله هستند. هنگام انتخاب کیف لپ‌تاپ از ایران دلسی می‌توان در قسمت کتگوری جست‌وجوی را با توجه به سایز مورد نظر فیلتر کرد تا تنها کیف‌های لپ‌تاپی مشاهده شوند که مطابق اندازه‌ی مورد نظر هستند.

جنس انواع کیف لپ‌تاپ

کیف لپ تاپ با استفاده از پارچه‌های مختلفی مانند برزنت، چرم، پلی‌استر، فوم و ... ساخته می‌شوند. کیف‌های دلسی معمولاً از جنس پلی‌استر یا پلی‌آمید هستند و استحکام آن‌ها بسته به تراکم یا دنیر پارچه دارای تنوع است. هرچه دنیر پارچه‌ی مورد استفاده برای ساخت کیف لپ‌تاپ بیشتر باشد، استحکام آن نیز بیشتر خواهد بود و البته قیمت آن نیز به‌تبع بالاتر. در طراحی برخی از کیف‌های دلسی از روکش تفلون نیز استفاده شده که باعث می‌شود کیف ضد آب و ضد لک شود.

وزن کیف لپ‌تاپ

وزن کیف لپ‌تاپ از دیگر فاکتورهای مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشت. برخی از انواع کیف لپ‌تاپ آن‌قدر سنگین‌ اند که حمل آن‌ها بدون لپ‌تاپ هم دشوار است! انتخاب کیفی با گنجایش و تعداد تبله‌ی بیش از نیاز نیز وزنی اضافه را هنگام حمل به کاربر تحمیل می‌کند و به‌همین دلیل بهتر آن است که کیف لپ‌تاپی با گنجایش بیش از نیاز انتخاب و خریداری نشود. کیف‌های لپ تاپ دلسی بسیار سبک طراحی شده‌اند و معمولاً وزن آن‌ها کمتر از یک کیلوگرم است. وزن کم این کیف‌ها در کنار طراحی مهندسی‌شده‌ باعث می‌شود تا حداقل فشار به دست یا شانه وارد شود.

امکانات ویژه‌ی کیف‌های لپ‌تاپ دلسی

برخی از مدل‌های کیف لپ‌تاپ دلسی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابل  نصب روی دسته‌ی چمدان یا کیف بیزنسی دلسی باشند تا حمل آن‌ها در سفرها بسیار آسان‌تر شود. برخی از کیف‌های لپ‌تاپ دلسی علاوه بر این دارای جیبی برای قراردادن کارت‌های آراف‌ آی ‌دی یا موبایل هستند، تا با استفاده از آن‌ها مانع سرقت اطلاعات شخصی کاربر شد. بیشتر انواع کیف لپ تاپ دلسی قابل شست‌وشو با دست هستند و می‌توان به‌سادگی آن‌ها را با استفاده از آب و کف و یک برس نرم شست‌وشو داده و تمیز کرد. گذشته از تمامی این موارد انواع کیف لپ تاپ دلسی دارای گارانتی بین‌المللی هستند و امکان بهره‌مندی از خدمات پس از فروش این شرکت در تمامی کشورهایی که دارای نمایندگی شرکت دلسی هستند وجود دارد. برای پیداکردن کیف لپ‌تاپ با توجه به نیازهای مختلف در سایت ایران دلسی، می‌توان در قسمت فیلتر دسته‌بندی مربوط به کیف لپ‌تاپ، سایز، رنگ، تعداد تبله‌ها و حدود قیمت را فیلتر کرد تا جست‌وجو آسان‌تر شود و تنها کیف‌هایی نشان داده شوند که با فاکتورهای انتخاب‌شده تطابق دارند.  

کیف لپ تاپ دلسی مدل Bellecour

با توجه به اهمیت لپ تاپ‌ ها و با توجه به این که این دستگاه ها بسیار گران هستند و از این رو جای آن دارد که برای محافظت حداکثری از آن‌ها وقت، انرژی و هزینه‌ی کافی در نظر بگیرید. کیف-دستی-لپ-تاپ-دلسی-مدل-Bellecour استحکام جنس پارچه، طراحی مناسب، وزن کم، سایز متناسب با اندازه‌ی لپ تاپ، دستی یا کوله‌پشتی بودن، فضای کافی برای لوازم جانبی و ... از جمله فاکتور های مهمی هستند که بایستی هنگام خرید کیف لپ تاپ به آن‌ها توجه داشته باشید. عدم توجه به این فاکتور ها و بسنده کردن به ظاهر زیبا و قیمت پایین کیف می‌تواند پس از مدت کوتاهی باعث آسیب دیدن لپ تاپتان شده و هزینه‌هایی بیشتر از قیمت یک کیف لپ تاپ استاندارد و با کیفیت را به شما تحمیل کند. کیف لپ تاپ دلسی مدل Bellecour نمونه‌ای از یک کیف لپ تاپ استاندارد است کیف لپ تاپ مدل Bellecour برای لپ تاپ‌های 14 اینچی مناسب است. وزن این محصول 0.8 کیلوگرم، حجم خارجی 18 لیتر و ابعاد خارجی آن 32*43*13 سانتی‌متر است. این مدل کیف مخصوص لپ تاپ دارای دو تبله و همچنین کاور نگهدارنده‌ی لپ تاپ است. علاوه بر این، جنس پارچه‌ی این کیف لپ تاپ نیزPolyester 600*900 deniers+1680 deniers می‌ باشد. کیف لپ تاپ دلسی مدل Bellecour را می‌توان هم به صورت ساک دستی و هم به صورت کیف روی شانه حمل کرد. این محصول همچنین قابل نصب روی دسته‌ی چمدان و کیف‌های چرخ‌دار است و بدین ترتیب می‌توانید آن را به راحتی در سفرها به همراه داشته باشید. تمامی این مشخصات کافی‌اند تا بتوان کیف لپ تاپ مدل Bellecour شرکت دلسی را به عنوان یک کیف لپ تاپ استاندارد معرفی کرد. شرکت دلسی این محصول خود را تا 2 سال ضمانت بین‌المللی می‌کند. با کیلی بر روی لینک شما می توانید که سایر طرح های و  قیمت کیف لپ تاپ را نیز مشاهده نمائید و خرید مناسبی را تجربه کنید.  

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۰:۳۹ توسط:vasre123456 موضوع: نظرات (0)